§ 21 SZ Žádost o územně plánovací informaci
základní informace | rozšířené informace | úplné informace
- Pojmenování (název) životní situace
Územně plánovací informace - Základní informace k životní situaci
Stavební úřad poskytuje v rámci své působnosti jako předběžné informace 13) územně plánovací informace o
a) podmínkách využívání území a změn jeho využití, zejména na základě územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace,
b) podmínkách vydání územního rozhodnutí, včetně seznamu dotčených orgánů,
c) podmínkách vydání územního souhlasu v případech, kdy je možno jím nahradit územní rozhodnutí, včetně seznamu dotčených orgánů.
(2) Žadatel o územně plánovací informaci musí v žádosti uvést konkrétní požadavky na informaci v souvislosti se svým záměrem na změnu v území a konkrétní údaje o svém záměru, zejména účel a technické provedení stavby nebo jiného opatření v území.(3) Poskytnutá územně plánovací informace platí 1 rok ode dne jejího vydání, pokud v této lhůtě orgán, který ji vydal, žadateli nesdělí, že došlo ke změně podmínek, za kterých byla vydána, zejména na základě provedení aktualizace příslušných územně analytických podkladů, schválení zprávy o uplatňování zásad územního rozvoje a zprávy o uplatňování územního plánu.
(4) Obsahové náležitosti žádosti o územně plánovací informaci stanoví prováděcí právní předpis.- 13) § 139 zákona č. 500/2004 Sb.
- Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žadatelem může být fyzická osoba, fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba, případně jejich zplnomocněný zástupce. - Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Podání žádosti s přílohou. - Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podáním žádosti o ÚPI. Žádost o územně plánovací informaci obsahuje
a) identifikační údaje o žadateli podle § 37 odst. 2 správního řádu,
b) katastrální území a parcelní čísla pozemků, na kterých žadatel hodlá záměr realizovat,
c) druh územně plánovací informace, o jaký žadatel žádá (§ 21 odst. 1 stavebního zákona),
d) údaje o současném využívání pozemků a staveb na nich,
e) druh, účel a popis požadovaného záměru, jeho základní rozměry a kapacitu, požadavky na připojení na veřejnou dopravní a technickou infrastrukturu.K žádosti o územně plánovací informaci žadatel připojí celkovou situaci v měřítku katastrální mapy s vyznačením požadovaného záměru a jeho vazeb na okolí (vzdálenosti od hranic pozemku, napojení na veřejnou dopravní a technickou infrastrukturu apod.).
- Na které instituci životní situaci řešit
Městský úřad Kolín, odbor výstavby – stavební úřad, Zámecká 160 Kolín I - Jaké doklady je nutné mít s sebou
Přílohu: celkovou situaci v měřítku katastrální mapy s vyznačením požadovaného záměru a jeho vazeb na okolí (vzdálenosti od hranic pozemku, napojení na veřejnou dopravní a technickou infrastrukturu apod.). - Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Nejsou - Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty pro vydání územně plánovací informace jsou stanoveny zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád (§ 71). - Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Nejsou - Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
V případě, že žádost nemá předepsané náležitosti, vyzve stavební úřad stavebníka k odstranění nedostatků a stanoví k tomu přiměřenou lhůtu. - Elektronická služba, kterou lze využít
Podání lze učinit elektronicky - Popis byl naposledy aktualizován
7/2013 - Datum konce platnosti popisu
Bez omezení