Portál občana – na úřad z pohodlí domova
Každý občan nemá možnost zastavit se v úředních hodinách na městském úřadu, aby si vyřídil, co potřebuje, nebo je pro něj cesta na úřad náročná. Pro větší komfort a další zjednodušení komunikace veřejnosti s úřadem spustilo město Kolín na začátku roku nový systém pro on-line komunikaci – PORTÁL OBČANA.Počet zhlédnutí: 1817
Portál občana zajišťuje elektronické vyřízení některých životních situací a poskytuje přehled o stavu jejich zpracování. Elektronická komunikace umožňuje nahradit osobní nebo poštovní kontakt mezi občanem a úřadem a vyřídit závazek či podání prostřednictvím elektronických on-line formulářů, a to i mimo úřední hodiny.
Díky platební bráně zde také můžete přímo hradit poplatky za psa a za svoz odpadu či mít okamžitý přehled o osobních závazcích a pohledávkách s městem.
Naleznete zde i seznam kontaktů na zaměstnance úřadu nebo přímé odkazy pro další informace.
Portál občana najdete na odkazu PORTAL.MUKOLIN.CZ
„Občané díky této platformě mohou s úřadem komunikovat kdykoliv i mimo úřední hodiny. Odpadají tedy problémy například s uvolňováním se z práce. Portál občana města Kolína je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu,“ uvádí k platformě Portál občana starosta města Michael Kašpar.
Plná registrace:
- pomocí eObčanky
- přes vlastní datovou schránku
Pokud nevlastníte ani eObčanku, ani datovou schránku, zaregistrujte se na portal.mukolin.cz a pro plnou aktivaci svého účtu přijďte s přihlašovacím jménem a heslem a s platným dokladem totožnosti na pracoviště Czech POINT, Městský úřad Kolín, Karlovo náměstí 78 k ověření totožnosti. Jedna návštěva na MěÚ Kolín Vám v budoucnu ušetří mnohem více cest na úřad.
MěÚ KolínOddělení marketingu a cestovního ruchu