Informace k distribuci Zpravodaje | mukolin.cz

jazyk cz jazyk en jazyk de
 

Informace k distribuci Zpravodaje

Vážení občané, město Kolín provedlo v průběhu minulého měsíce mezi občany města průzkum o kvalitě donášky Zpravodaje. Děkujeme všem, kteří se tohoto průzkumu zúčastnili a nahlásili reklamaci distribuce Zpravodaje. Na základě tohoto zjištění město Kolín jednalo s distribuční firmou o zkvalitnění služby.
15.10.2014 16:14
(Aktualizováno: 15.10.2014 16:14)
Počet zhlédnutí: 4809
PDF E-mail Print

Ze strany distribuční firmy byla učiněna určitá opatření, roznašeči byli upozorněni na oblasti největšího výskytu reklamací nebo byly zpřísněny kontroly donášky.

Většina nahlášených reklamací se zakládala na pravdě, častokrát je toto způsobeno výměnou roznašečů. Většinou tuto službu vykonávají brigádníci a studenti. Ale objevily se i neobjektivní reklamace, kdy občané např. nemají na svých domech číslo popisné nebo není kam Zpravodaj vhodit (chybí poštovní schránka). Proto tímto apelujeme i na občany, aby si u svých domů zřídili vhodné poštovní schránky. V bytových domech se stává, že roznašeč nemá do domu přístup a ani po zazvonění na obyvatele domu není ke schránkám vpuštěn.  Tento stav nemůžeme ovlivnit, záleží to na obyvatelích bytového domu.

Výzva k nahlášení reklamace na distribuci Zpravodaje stále trvá a neváhejte nás ihned kontaktovat, pokud Zpravodaj nenaleznete ve svých schránkách vždy ke konci měsíce.

Reklamace je možné nahlásit písemně na e-mail: marketing@mukolin.cz , telefonicky: 321 748 216, 321 748 236 nebo 603 253 025 (možno i SMS ve tvaru: reklamace zpravodaj – ulice a čp.) nebo na  facebookový profil MěÚ Kolín.

 Děkujeme za spolupráci a pochopení.

MěÚ Kolín
Oddělení marketingu a cestovního ruchu

Obrázky

obalka zari